1st day at work

Assalamualaikum ...

I am back! Huhu sangat rindu mengarang ayat disini..Hari ni jugak 1st day back to work. WELCOME BACK LYDZAR!!

Awal sangat saya sampai opis hari ni.. Jam 7.20am dh turun hantar anak-anak ke taska, then saya pon teruskan aje la perjalanan menuju ke opis. Sudahnya jam 8.05am saya dh sampai opis.

Sampai opis, tak ramai lagi. Biasa lah tu sebab office hour start at 9am. So saya pon masuk aje la ke dalam sambil pikir dimanakah bakal menjadi port utk saya melaksanakan misi 'pumping' hari ni. Level 2 area meja saya takdek 'karen'. Saya perhatikan sekeliling lobi dan saya dapati bilik-bilik mesyuarat boleh jadi mangsa saya hehe..So saya pon masuk la meeting room 'Arowana' dan terus memulakan sesi pertama saya.

Alhamdulillah..Hari ni saya bawak Spectra3 dan juga Medela Harmony. Saya sungguh tidak konfiden dgn manual pam sebab dah beberapa kali percubaan saya menggunakan Harmony, saya belum puas hati dengan hasil kutipan sekiranya saya tidak melakukan tandem pumping bersama Hilda.
Sebab tu lah saya carik juga plag yang boleh buatkan saya menggunakan Spectra3.

Jam 9am, macam biasa acara Corporate Day. Kawan-kawan menegur ayat paling best bila kita baru balik dari maternity leave "WAAHHH DH KURUS LAAA" hehehe!!! Hati berbunga weh bila dengar ayat macam tu dari akwan-kawan.

Saya ditempatkan bersama kawan-kawan di HR Department. Kesian sangat sebab tiada berlampu, tanpa aircond hanya berkipas  Panasssss..hangatttt.. Setakat ni masih berehat-rehat tak mula kerja pon

Sekarang dh jam 10.48am, saya perlu pikirkan sesi kedua pulak. Saya pikir sebab tak ramai orang ni, mungkin saya akan pam di tempat baru saya saje ..



4 words from u:

ayukhairy said...

hi lydzar...welcome back.. rindu nak baca coretan dari lydzar..

selamat menunaikan tanggungjawab lydzar ye..hehee..pam jgn tak pam ye..

all the best...

Hanis Azla said...

Selamat memulakan kerja yer Lydzar.. klu dpt pujian mcm tu mmg buat hati kita berbunga2 kan.. akak dah lama dah tak dgr ayat tu.. he..he..

amirah said...

welcome back lydzar..selamat mengepam la ek..skrng ni sy pun ngepam lagi tp rindu nak dpt hasil mcm dulu..perlula ngandung balik..hehe

wahida said...

selamat kembali bekerja...mesti rasa bohsan je kan...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®