9 July 2011

Saya dh type satu entry on that date, tp dek kerana kesiputan kevavian broadband saya, ia telah tertidak-auto-save maka saya rasa nk type balik entry yang serupa mmg kompom la takkan 100% sama dah..

Tapi tak kesah lah. Kena ada gak satu entry bersempena date itu :)

Di hari yang tersebut, saya bersyukur kerana masih diberi peluang utk menikmati kehidupan ini dan bertambahlah angka pada umur saya. Dan saya panjangkan syukur itu dengan berdoa dan memohon pada Allah agar;

Saya dipanjangkan umur agar dapat menjaga, membesarkan dan mendidik anak-anak saya yang masih kecil itu. Saya bermohon agar kehidupan saya terus dilimpahi rezeki dalam apa juan bentuknya, Saya dikurniakan kebahagiaan dan rumahtangga yang dibina terus berkekalan...Amin
HAPPY BIRTDAY TO MOMMALYDZAR!!

pssstt : this is my last 2 series..next year i join the 3-group hahah!

7 words from u:

Anonymous said...

happy belated birthday mommalydzar...kite sebaya rupanya...sib baik mamasue tak pggl kakak aritu...perasan mude =P

amirah said...

ala, baru nak masuk 3 series lydzar..kita dh masuk dh pun.. : )

AzMaslenda said...

hepi belated besday Lydzar... Masih muda lagi tu..

Nordiana Nordin said...

allhamdulillah, happy belated besday lydzar..semoga lyzdar dikurniakan kasih sayang, rahmat dan keberkatan dariNYA..mendapat kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan akhirat,insyaallah..

Hanis Azla said...

Selamat panjang umur utk lydzar.. semoga terus mendapat keberkatan umur dan sentiasa diberikan kesihatan yg baik hendaknya.. semoga kekal cun sehinga ke 6,7 series nnt..

Eliss said...

semoga bahagia dunia akhirat..
happy born day :)

mamiraysha said...

Hepi belated birthday lydzar. Moga panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik untuk membesarkan anak3 dan mendapat kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat..

Rasanya Blogger ni yang ada masalah 2 hari sabtu dan ahad ari tu. Tak bleh nak upload gambar dan tak bleh nak save apetah lg autosave. Bleh terus publish je.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®