Salam AidilFitri dari Mommalydzar dan Keluarganya

Tak sabar tau nk wish kawan-kawan dan semua reader blog ni Selamat Hari Raya. Since hari ni pon dh tinggal lebihkurang seminggu je nak raya, so tak salah rasanya saya up kan kad raya nih.

Of kos la tempah kt orang hihi. Sebab saya belum terer lagi nk crop-crop bagai ni. Ntah bila nk terer.
Design by MyKhalish.

So dengan rendah hati, setulus hati saya mewakili keluarga saya mengucapkan :

“Dalam bemesra mungkin terkasar bahasa,Dalam bergurau mungkin terlanjur senda, dalam berjanji mungkin ada yang belum dikota, dalam berbicara mungkin ada yang menyingung rasa. jika ada kemaafan.. itu jualah yang dipinta.. Selamat Hari Raya..”

Mekcu, copypaste taw!! hihi

kepada semua kaum keluarga, sahabat handai di alam maya atau alam fana, kawan-kawan diserata tempat pernah kami berada, jiran tetangga yg mengenali kami, dan semua sekali lah yang sudi menyinggah kt blog ni.



pssst : tak dapat ler nak letak gambar bertema raya, sebab Hilda takdek lagi masa Photoraya tahun lepas. So pakai kasual saje.

Pssstt : Ila, kalau ada PhotoRaya lagi tahun 2011 ni, nak cop 1 session tau!

6 words from u:

amirah said...

nasib baik dh ada explanation kt bawah tu..kalo tak nak tanya nape x pakai bju raya..hehe..selamat hari raya lydzar dan keluarga..jgn wish awal2 boleh tak..orang dah gelabah ni tak beli baju raya lgi..

cheqna said...

selamat berhari raya
maaf zahir batin =)

Anonymous said...

mamasue ok je korg tak pki baju raya...asalkan cukup semua family members...korg siap sedia eh,tahun ni mamasue nk kasi gegar umah korg plak...=P

AzMaslenda said...

salam aidilfitri..
salah silap harap dimaafi..

Hanis Azla said...

comei kat raya dia.. Selamat hari raya juga dari akak utk lydzar sekeluarga.. Maaf zahir dan batin andai ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita.. minta halal lebih kurang segalanya.. semoga selamat dalam perjalanan pulang ke kampung nnt..

Eray Majid said...

lydzar..same jugak..walaupun x pernah jumpe..maaf zahir batin ye, selamat beraya.

nti jemputlah datang umah....:) makan maruku :D

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®