Sakitnya gusi saya

Ini lah dia kesan-kesan follow up treatment gigi tadi.

Sakit huwaaaaa!

Tadi, perkara pertama doktor buat adalah membuang kesan-kesan tampalan lama yang masih bersisa. Dan juga membuang nanah yang ada digusi. Then last sekali doktor masukkan ubat dan buat tampalan sementara. Dia cucuk ubat directly ke akar lah kot. Tapi tadi tanpa bius. Sebab tu rasa bisanya sampai ke otak nih. Masa dia dok korek-korek lagi kesan treatment lama kt gigi saya, rasa ohhhh sakit doktor sakittt!

Doktor memang bekalkan saya dgn MC, tapi balik je opis ada kerja kena buat. Tambah lg 'kerja sampingan' saya yg perlu di entertain. Rasa macam kalau balik kompom tak terbuat semua tu. Balik rumah mesti tidur punya. Maka saya stay saja kt opis sambil merenung kertas MC itu.

Dan sekarang saya adalah berdenyut-denyut tahan sakit sambil tahan mata mengantuk sambil juga berasa happy sebab sesuatu yang saya order dah hampir siap. Multitasking haha!




5 words from u:

eMMe said...

argh!!! ngilu lak gigi sayaaa..huhuhu....

ayukhairy said...

alahai...take care ye..rajinnya lydzar..dapat MC still kerja gak..hehe

amirah said...

lydzar, sama laaaa...ni hari ni cuti tau tapi kena masuk opissss...benci la asal cuti je adaaaaa je keje urgent..huwaaa....tak bestt...jaga gigi leklok tau..takut nnt lg bisa2..

akuzle ayu said...

ngeri..ngeriiii

ibuhebat said...

lydzar, akak ada 2 gigi yang dah buat root-canal nih.. satu lepas spm, satu time peknen anak ke-3.. sepatutnya, kalau dia dah matikan akar,tak ada dah rasa sakit.. kira gigi tu dah 'mati' ... jangan ada akar yg tak mati lagi tak? huhu...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®