Back to WORK!

Assalamualaikum..

Selamat kembali ke opis kepada saya :) Syok kan cuti lama-lama nih. Walaupon tiadalah vacation atau kemana-mana tempat yang menarik sgt pon, tp as long berulit dengan anak-anak dan suami pun dh cukup menyeronokkan.

Dan dalam tempoh cuti 4hari yg nenek dok tanya kenapa tak balik kampung ni,  sebenarnya kami ada jugak la keluar jalan-jalan berlima-beranak. Sabtu jenguk nenek dekat Kajang, keluar makan malam dengan family maklong-paklong kt San Francisco Pizza Bangi, Ahad meronda Sungai Wang carik baju utk mama tp hampa sebab mama ni tak reti nk pilih baju apa sebab baju idaman yg macam dh post dalam entry sebelum ni tak dijumpai. Isnin pegi Giant Kota Damansara beli groceries sambil sempat layan HM Sr main motor RM4/10minit kt playground. Dan hari Selasa, sesi mama jalan berduaan dengan papa setelkan urusan maintenance Apartment Cahaya Permai yang bakal bertukar hak milik tak lama lagi. Tak lupa sambung sesi carik baju dekat The Summit Subang. Dan akhirnya dengan bantuan dan idea dari suami setelah penat kaki dia berjalan sane sini dalam mall, saya beli jugak lah sehelai baju disitu.

So dengan ini officially, gambar baju pink yang telah dipost dalam entry terdahulu tidak menjadi milik saya, sebab memang tak jumpa baju serupa itu. So kita pakai apa yg dh beli semalam aje lah. Nak tau baju apa?? Tungguuuuu entry selepas Diner nnt :)

Suka jugak tengok fesyen baju yang ada dekat Sg Wang tu cuma malangnya, saya rasa saya dh grow older matang utk berfesyen seperti itu :D Banyak fesyen ala ala remaja chinese kan. Dahla harga baju memang murah. Best! Rm15, RM25..LAI LAI LAI!!

Dan hari ni, sambil-sambil buat kerja opis, baca blog, berfacebook, berbisnes Shaklee , saya nk carik idea utk pakaian anak-anak pulak :D


7 words from u:

Kancilbiru said...

hahaha tak sabaq nak tgk baju...ekeke

eMMe said...

Assalamualaikum Momma Lydzar, sori la lame tak singgah ke sini, Lydzar, dah cuti ke? cuti lagi tak hujung tahun ni? me akan bercuti esok sampai 3hb jan, insyaAllah...jumpe lagik yea~

amirah said...

selamat kembali ke opis ye lydzar..: )

Unknown said...

ooo..padan la...mmg kami p summit gak semalam..sesi dating..hahaha..
awat xtegoq... :)

wahida said...

ala, cepat la..tak sabar nak tgk baju dinner...mesti glam...

Iela Fazielah said...

wah2.. dah bl baju dah

Madam iEeDaZ said...

wah x sabar nk tgk dress ape kah itu.. slamat mencari baju hilda & hannah yer!!!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®