Prosante : Produk Penjagaan Rambut

Ada sesapa pernah dengar nama Prosante ni? Rasa-rasa macam tak ramai je kot yg pernah dengar. Kalau saya tak join Shaklee, saya pon tak tau apokobondo eh Prosante ni.

Sebenarnya Prosante ni nama kepada rangkaian produk penjagaan rambut. Dalam set ni ada shampu, conditioner dan jugak serum. Ada beberapa jenis dan saya baru je membeli dua produk ni : Revitalizing Shampoo dan Lightweight Conditioner. Dan pagi tadi buat first timenya saya guna.

Bau dia best :D Saje nk compare bau sebab saya penah guna shampu B***** tp tak boleh blah sebab saya tak tahan bau dia. Of course la nk yang wangi-wangi sket, sebab rambut memang dekat sangat dengan hidung. SO kalau asek terbau (after shampoo) sesuatu yang kita tak suka, boleh bikin jiwa ini kacau! Haha!


Haaa ni lah dia koleksi terbaru produk Shaklee selain vitamin yang saya dh start guna. (selain lagi adalah Basic H dan Herbal Blend).

Saya bertukar daripada shampu R****** sebab ia tak dapat bantu problem scalp-fall like snow-fall saya (kelemumur jatuh macam salji ~ade kot!)  :D 

Nanti saya review lagi pasal shampu ni. Soon saya akan tambah lagi satu iaitu Nourishing Scalp Treatment.




8 words from u:

Kancilbiru said...

ala...baru beli syampu semalam...

Iela Fazielah said...

1 lg produk br tu....

wahida said...

boleh hilangkan kelemumur tak?

Unknown said...

@Kancilbiru takpa, abeskan dulu shampu tu. kang dh abes kalau nk try prosante, habaq mai la :D

Unknown said...

@Iela Fazielah haah kak. since dh jadi distributor, rasanya mcm kena try semua produk sendiri dulu, baru best nk jual sbb dah tau kelebihan dia sendiri kan.

Unknown said...

@wahida insya allah boleh. Insya allah nnt after 1week saya buat review lagi. berdoa agar setel la masalah kelemumur ni. rimas yang amat!!

Mek Rose said...

dah dekat2 nak krismas ni mmg salji turun..ye dak? wekekekke

Afne said...

ooo ni ke syampu nya. nnti kasi review ehh :)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®