Bayi susu ibu

Arrgghhhh comelnya senyuman baby susuibu ni. Just like senyuman my babysusumama sapa lagi kalau bukan Hilda Marissa :)

Gambar credit to FB post



Cuba baca bebetul setiap penerangan pada anggota badan bayi ni. Hampir pada setiap organ ada tertulis perkataan 'KURANG'. Kurang yang membawa maksud bagus malah terbaik utk bayi ini.
Kurang berjangkit penyakit, kurang mendapat jangkitan, kurang alahan..etc etc -Sila baca sampai habis.

Sebab itu lah saya beria sangat nak breastfeed my babies. Kesedaran dah timbul lama since pregnantkan Hannah lagi. Alhamdulillah sekarang pengetahuan semakin bertambah dan dapat diapply pada anak-anak yang sedia ada. Cuma cabarannya tu lah, kena sanggup hadapi with laugh and tears!

So kepada si bujang yang merancang utk berkawen, si preggie yang bakal melahirkan malah ibu-ibu yang belum berkesempatan breastfeed baby anda sebelum ini yang baru 1st time singgah di blog ini, saya syorkan sangat anda tingkatkan ilmu anda tentang breastfeeding. BREASTFEEDING is GREAT!

Sumber informasi adalah sangat merata-rata a.k.a bersepah di laman web sekarang ni. Sambil sambil anda blogwalking melawat blog gossip OhBulan!, tak salah kalau singgah barang 20minit ke blog-blog penyusuan. Semoga ia memberikan manfaat kepada anda. Type saje kt Google search dengan keyword breastfeeding ye!



2 words from u:

amirah said...

like!! memberi inspirasi

Unknown said...

SO TRUE!!Cheerful smile...;)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®