Cooler bag dah koyak


Baru sgt pakai cooler bag ni. Rasanya blom sampai 6bulan lagi. Tapi cuba tengok apa dh jadi dgn keadaan dalaman cooler bag ni. Internal damage! Bahagian atas dah koyak. bahagian depan pon rabak!

Kalau tengok luar, cantik je lagi. Maybe material dalam dia ni memang cepat rosak. Takkan la saya guna lasak sangat kot. Lagipon memang khas utk simpan susu perahan je takpernah buat simpan air lain hatta air dalam tin.

Brand apa ni??? Saya takmau cerita direct kat sini. Kalau rajin sila la google saya punya cerita online shopping dan shopping item yang pernah dibuat tahun 2011 :D
Hahaha bajet korang rajin la nk menggodek blog saya nih.

Cooler bag yang sebelum ni, bahagian dalamnya masih OK. Yang tak OK cuma tali pemegang beg saje. Dah nak putus. Dan ada bahagian tertetas kt jahitan luaran cooler bag tu. Thats why la saya beli yang baru. Lama jugak saya pakai cooler bag MLO tu. Beli tahun 2008, dan saya tamatkan perkhidmatannya tahun 2011. Sket pon tak koyak kat dalam tu.

Tak perlah, memandangkan hari ini sudah hari gaji, maka petang nnt saya nak singgah ke kedai About Umi & Baby kt Subang Galaxy tu. Sambil-sambil letak stock Set Breastfeeding saya kt situ, boleh la belek-belek cooler bag yang ada jual kt sana. Kali ni beli off-line. Boleh la check directly kualiti cooler bag yg ada.



Published with Blogger-droid v1.7.4

7 words from u:

amirah said...

seswai sgt untuk beli yg baru..jenama apala agaknya ni ye,..huhu

Unknown said...

rasanye jenama autumnz kan..ceh,main agak je ni..hehe..mcm tau2 je tuan dia nak dapat gaji ..

ayukhairy said...

cooler bag ayu dulu pun dah koyak dah...cuba tengok kat daiso kat the curve..diaorg kata kat sana cooler bag dia murah2..rm 5 je..hehe

Shu @ Mrs. Hamid said...

Lebih kurang macam Shu punya je, pun dah koyak gak. ni tengah tunggu duit gaji masuk nak beli baru.

mekchu said...

cooler bag pun ada sindrom koyak rabak mcm henbeg erk... denggggggg...

Hanis Azla said...

beli barang ni nasib2 juga kan lydzar.. ada yg berkualiti.. ada yg tidak.. selamat mendapatkan cooler bag yg barulah ptg ni yer..

mummyrinazone beauty said...

kita guna dulu jenama avent.tahan lagi dalam nyer n skang jenama yang beli satu set ngan spektra.stakatnie kedua2 cooler beg masih maintain ok=)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®