Aktiviti saya hampir setiap malam

Saje nk share, kengkononnya amalan sihat-sihat cantik-cantik MommaLydzar nih. Shaklee oh Shaklee aje lah dia nih. Hahah!!! Nak buat macam mana, my new world is also about Shaklee sekarang kan. So saja lah nk share.

Tu dia bahan-bahan asas, Energizing Soy Protein (ESP), Performance Drink (PD), Nutrigen Lite-Yo, dan Vitamin E. Saya buat/amalkan sebelum tidur.

ESP+PD+Yogurt drink tujuannya untuk :
 (1) supply bekalan protin pada tubuh badan supaya proses penggantian sel yang sihat berlaku, bila sel dalam badan sihat insya allah akan terhasil kulit yang anjal, sihat dan cantik.

(2) Untuk tenaga berterusan, maklumlah mama ni kerja siang malam. Memang dh jadi rutin semulajadi wanita zaman sekarang kot. Kerja umah, kerja opis..dan kerja bisnes bagi yg ada buat part time mcm saya ni. So bila anak-anak dh siap tidur, boleh la mama bangun semula untuk mengerjakan apa-apa yang pending tu.
(3) Jaga sistem penghadaman atau usus supaya sentiasa dibekalkan dengan bakteria-bakteria baik melalui yogurt drinks. Konpom tak ada masalah sembelit atau masalah nk membuang atau masalah penghadaman bila selalu amalkan.

Tu yang dalam mangkuk biru tu, masker yg dibuat dari ESP. dan dalam bekas kecik tu plak, Vitamin E juga untuk dijadikan sebagai masker. Natural masker dari bahan-bahan yg memang ada kt rumah. Maklumlah acik ni takpernah pegi Spa nk treatment bagai. So feeling-feeling spa treatment at home sudah la.

Setiap malam tepek kt muka, sampaikan Hannah berangan nk cepat besar sebab nk letak 'krim untuk kecantikan' macam mama :)

Hasil dia macam mana? Sesapa yang selalu jumpa saya real time, real life, boleh ulas sket tak?? Baik cepat ngaku hehehe..Tinggalkan komen ye :) Hari ni takdek hadiah untuk komen terbaik, tp satu hari nanti saya nk buat Giveaway, hadiah dia item-item yang kt atas tu la...menarik tak :P


Tak lupa tepek gambar My Triple Germs. Amek angin santai ditepi taman. Boring dorang kalau tiap hari terus balik ke rumah.


Psstttt : Sale kt Kedai Triple-S masih lagi berlangsung. Klik Sini.

5 words from u:

Anonymous said...

rajin nyer....

Anonymous said...

bagos la mommalydzar ni...mamasue mmg tak rajin la nk masker2 ni...

Hanis Azla said...

no wonder kulit lydzar cantik.. mmg cantik..

MuMMie BeRRy said...

na try jgk la, x tahu plak ESP ni buat masker...

eMMe said...

baiknye anak2 kamu Lydzar, duduk je kat taman tu same2, hehehe...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®