Melangkah ke dunia baru

Alhamdulillah, 10 hari bulan Januari.

Dapat berita gembira di malam hari. Senyum manis saya beri. Kepada suami yang saya cintai.
Langkah baru bakal dimula. Dengan izinnya,  si dia juga suka. Eh apa cerita??

Hehe! Nanti saya ceritakan lanjut ok. Beserta bukti bergambar.

Apa yang dapat saya katakan, syukur ALHAMDULILLAH. TERIMA KASIH ALLAH kerana akhirnya dapat apa yg saya idamkan.

So bagaimana dengan tahun baru anda?

Jom jenguk sket2 gambar kami di malam Nite of Ranggoli. Ahaks gambar basi, gelap pulak tu!


2 words from u:

MAMASUE said...

En.Din tu dah mcm sebati je dgn Ranggoli tu...siap jambang tu pun mmg kena la =)

amirah said...

waaa...meriahnya sefamili...apalah agaknya berita gembira tu ye..tak sabar nak tau..huu

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®