My new bestfriend : Samsung Galaxy Camera

Welcome to my new bestfriend.
Di kala S3 mama kena kidnap dengan anak-anak, bestfriend baru ni mampu juga beraksi macam S3 untuk mama check order melalui private message FB dan email. :)

Alhamdulillah, bonus Shaklee bulan Ogos dimanfaatkan untuk beli kamera ni.
Memang dah lama teringin, sejak dia baru launched dulu lagi. Tapi dikala production kamera ni dihentikan barulah mama berpeluang nak jadi tuan kepada kamera ni.
Sekarang Samsung tengah fokus pada sale Samsung S4 Zoom tu.. sebab tu lah kamera ni dihentikan pengeluarannya.


Kami survey di semua kedai yang ada jual kamera ni di SACC Mall minggu lepas. Akhirnya beli di Fotokem. Bila beli di kedai kamera, dapatla pujuk-pujuk salesperson dia bagi banyak freegift. So antara freegift yang Fotokem bagi adalah tripod ini, photobook 20mukasurat percuma dan juga screen protector. And in-box-freegift yang ada adalah extra spare battery.

Tujuan utama beli kamera ni sebab mama nak venture cabang baru dalam internet marketing. Dengan Shaklee, tak pernah berhenti belajar. Belajar something yang memang tak boring :)

Then fungsi dia yang mesra social-network juga jadi salah satu faktor terbesar dia jadi pilihan kalbu.

Jom tengok sket hasilkerja menggunakan kamera ni :)


Its a tutorial atau sharing tips.
Ramai juga yang suka search information through Youtube sekarang. So mama nak amek peluang share more info tentang Shaklee melalui Youtube pulak. Lepas ni boleh la mama ada CanelHD tersendiri pulak :)
Tengah memikiorkan nama yang best utk canelHD tu..

Yang takbestnya, kt video mama boleh nampak my double-chin bila bercakap. Kalau cakap dengan orang, tak nampak..huhuhuh.. Lepas ni nak g belajar cara sorok atau hilangkan double chin plak..kot! Haha




6 words from u:

Iela Fazielah said...

wah2.... one more step ke era marketing yg baru.. syabas lydzar...

Anonymous said...

wow momma...best sgt...
mommalydzar bt la contest,sape yg dpt hasilkan nama chanel HD yg plg menarik,dpt hadiah!vitamin shaklee pun jadilah! =P

Unknown said...

@Iela Fazielah hehehe..seronok sebenarnya buat marketing ni especially dgn teknologi yang ada sekarang. semua dihujung jari.. :)

Unknown said...

@MAMASUE mamasue!!! tq so much sebab tak pernah lupa nk komen everytime ntry i timbul tenggelam cenggini. ni pon dh kira moral support kt ai tau..terharuuuuuu..

insya allah, plan nk buat contest juga. dh lama blog ni suram kan.. :)

Farah Ikin said...

tahniah liza semoga berjaya...menarik sgt video tu...

amirah said...

assalamualaikum lydzar..dah lama sgt rasanya tak jenguk ke sini. seronoknya dgr cerita kawan2 yg dah maju ni..good luck lydzar dgn marketing strategy baru..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®