Mama Pergi Gymnasium??

Akhirnya! Dan semoga semangat always membara lah ye mama.

Layan gambar yg sempat disnap dulu.

Borang registration dan health assessment

Gym dan equipmentnya

Macam biasa, selalu ditemani Shaklee nutrition :)

Tangga naik Curves yang purple.. tak rasa penat pon kena naik ke kevel 2 ni
So itulah gambar yang ada setakat visit 2 kali ke sini. Tak de sapa nak amekkan gambar urs truly sebab masa saya ke sana, dah tak ramai orang. 

The coach kata, biasanya ramai pada awal pagi. The gym bukak start 7.30am, so the gorgeous ladies datang awal before dorang ke tempat kerja. Siap 30minit senaman, dorang mandi di sana dan terus masuk opis. What a lifestyle kan. Tapi of course kena sampai awal dan keluar awal dari rumah. Dan saya memilih untuk selesaikan perkara-perkara penting dirumah sebelum pergi ke sini. Sebab tu lah, around 10am baru saya sampai.



Peralatan gym disusun dalam bentuk circle macam dalam gambar. Dan diantara setiap equipment ada based untuk kami lakukan freestyle movement as long ianya keep our heartbeat berdegup laju. So nak jogging, atau nk lompat bintang atau nak buat pelbagai gerakan erobik, adalah terpulang. Dan setiap equipment tu pulak, akan exercise our overall muscle. Dari kepala sampai ke kaki depends pada jenis equipment. Abes 2 round work on the equipment dan bergerak di atas based, cukuplah 30minit yang bakal membakar kalori dari tubuh kita. 

Memang enjoy but yet berpeluh-peluh juga :)
Insya allah akan teruskan bersenam walaupun memerlukan komitmen masa. Hehe kalau tak sanggup, lelemaks ai dok kt situ ajelah. Kalau tak suka, kena lah usaha untuk nyahkan ia... betul tak?

Okey, kalau nak tau apa fungsi Shaklee nutrition dalam gambar tu, boleh klik ceritanya disini:



 

3 words from u:

eija_sweetmama said...

srnoknye pergi gym..
eija ni sejak anak dh mula hantar ke taska/tadika, aktiviti main badminton pun dh x dpt joint...mmg dh x bersenam dh skrg..huhu

Sharinginfoz said...

semoga dapat apa yang dikehendaki

wahida said...

wow!! welcome to the club bebeh!!

aku pun pi gym jugak setiap hari...waktu lunch hour...hehe...


caiyok lydzar!!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®