DOUBLE Happiness..

1) Payday.
Tak lain tak bukan lah tu.. siapa lagi yang bak bagi saya gaji bila dah duduk rumah ni :)
Alhamdulillah, tak putus Allah sampaikan rezeki. Samada melalui daily sales, dapat juga untung runcit setiap hari. Dan yang masuk setiap tengah bulan ni, orang kata bonus. Tapi saya kata gaji.
Sebab memang most of my bills saya bayar dengan 'gaji' ini. :)

Seronoknya bekerja dirumah.
Kadangkala memang saya masih perlu drive keluar ke Pejabat Poslaju untuk pos barang. Belum pernah lagi call posmen datang pick up. Cuma yang seronoknya, saya drive bukan di peak hour. Jadi perjalanan adalah lancar dan laju. Siap urusan saya boleh segera balik.

2) Rumahku Syurgaku
Insya allah, bakal memiliki sebuah rumah di bandar idaman -> SHAH ALAM.
Saya cukup suka dengan bandar ini. Persekitaran yang terancang, kawasan melayu dan islamic sesuai untuk perkembangan anak-anak saya, jarak yg dekat dengan opis suami dan opis HQ Shaklee. Apa yang kami berdua cita-citakan kami dapat disini. Lagipon kami berdua dulu pernah sama-sama spend hidup (masa bujang dan belajar dululah) di bandar ini. Kenangan tu..

Pagi tadi salesperson call saya bagitau letter offer untuk loan rumah dah approve. So we are one step closer to it. Insya allah, semoga setiap urusan utk kami miliki rumah ni lancar. Lepas ni boleh mula survey sekolah baru untuk anak-anak pulak. Perancangannya berpindah dalam tahun ini juga.

Smile and smile.


2 words from u:

Iela Fazielah said...

wah..alhamdulillah... tahniah lydzar... ni kira bl rmh ke tiga la ni ye... alhamdulillah....

Atia Adina said...

tahniah....alhamdulillah allah permudahkan segalanya ...rezeki pun semakin bertambah...syukur

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®