Ongoing Project

Salam.

Bersepah-sepah umah ni. Kami dalam proses mendeco-deco walau tak sehebat deco Eric Leong untuk rumah kami di Puncak Alam.  Rumah hinggap jer ni, dan kami bercadang nk jadikan ia sebagai service home-stay pada sesiapa yang memerlukan nanti.

Cik abang tak sanggup nak sewakan dekat orang, saya pulak tak sanggup nak duduk dan travel ke Puncak Alam. So akan masih tinggal di Seksyen U5, dan rumah ni akan jadi singgahan saja.

Plan pertama, nak buat homestay. Dalam masa yang sama nak jadikan rumah ni port lepak / kelas santai Empayar RichFamily dan insya allah kami akan rasmikan kelas pertama kami di sini pada hari Ahad nanti.



Sekilas gambar dulu sebelum dia siap dan handover kepada kami.


Dah selamat handover kunci awal Mac 2014. Baru ni dah siap pasang grill. Dan insya allah Sabtu ni pasang  kabinet dapur pulak. Simple simple je sebab kami memang tak plan nk duduk kat sini.

Alhamdulillah, this is our 2nd property. Tunggu 3rd one di Shah Alam siap, then barulah kami akan berpindah dan menjadi warga Shah Alam pula. Yang ni lebih tak sabar :P


2 words from u:

Iela Fazielah said...

alhamdulillah... dah ada 3 rmh dah kamu.... mmg berjaya.... nnt2 rmh dah siap jgn lupa show off ye... n rajin2 la update blog ni.sian dia kesepian....

amirah said...

waaa...bestnya dah byk property...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®