Subang Suria : Sebelum

Alhamdulillah, selesai dah pun urusan jual-beli rumah apartment dekat blok 2 ni. Almost setahun jugaklah. Selepas macam macam isu dengan developer. Last week baru dapat kunci. 

Rumah ni dalam apartment yang sama kami sewa sekarang. Di blok 2. Tingkat 2 juga. Dekat sangat dekat kedai runcit dan kedai makan dalam apartment ni. (check purse, ready la setiap kali sebelum naik rumah kena singgah kedai dulu).

Rumah 2nd hand. So ada banyak jugaklah yang nak kena perbaiki nanti. Tiles bilik ke-3 rosak teruk. Paip di toilet. Wiring dan sebagainya.

Insya Allah esok akan bermula kerja-kerja renovation dan pemasangan kitchen cabinet.
Tak sabar jugak nak tengok hasilnya. Kami hire RZ Kitchen Cabinet.







3 words from u:

amirah said...

tukar je semua tiles tu lydzar. rumah amie tak renovate banyak sebab ongkos tak de banyak...sob sob sob

Lydzar DN said...

@amirah tukar yg dalam bilik aje ami. satu rumah, besar kos nya hehe

rose said...

Slm..sya nanti nk pndh sbg suria bln 2 thn depan..ada nursery x dlm tu?

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®