Anak oh anak :)

Lama rasanya tak cerita pasal anak ni hehe..

Insya allah this March, Hilda Marissa will turn 3. Sekarang ni, kalau bercakap memang fasih. Dah gaya orang besar. Vocab pon memang banyak tanpa pelat. Cuma kekadang datang mengada-ngada dia, dia buat juga bercakap gaya pelat.

Banyak beza Hilda dengan kakak dan abagnya dalam banyak segi.
Garang pon ye, veto pon ye, manja pon ye jugak. Hanya dia sorang lah yang macam ni antara 3 HMs

Maybe peel anak paling kecik ::cannot read as bongsu lagi:: hihi

Tengok aje lah betapa kretifnya budak sorang ni.

Dia kata dia pakai skirt :P
Kaki Hida sejuk, best la pakai stokin papa ni

video 





1 words from u:

amirah said...

hahaha...hildaaa...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®