x jadi la pulak

lelah ku berkemas..susun baju dlm beg..susun pinggan dlm plastik..susun toiletries dlm baldi, sambil hannah dok usik itu ini. nangis suruh bukak plastik-plastik yg ku dh ikat. haih budak perempuan ni, nk kena ngn mama ni...
ko abaikan je tangisan dia. ku teruskan berkemas. sepatutnya lepas office hour, cikabg akan ajak kawan-kawan angkat barang pindah semula ke rumah kami. 3 minggu lamanya menumpang di rumah tamu ni. ku dh rindu katil kami..paling ku rindu remote astro kami..
5.45pm, ku tunggu-tunggu kelibat cikabg muncul..tapi tiada
6.00pm..masih tiada. so ku sms je, dpt balasan..x jadi angkat brg. kawan-kawan dia dah blk awal, dan cikabg ada kerja..
ishhh td ku dh tanya kt YM..takmo jawab. bila semua baju/barang dh masuk beg..dah siap tersusun rapi..tak jadi la pulak..

apa nk mkn mlm ni. lunch td ku masak bubur je utk terus dihabiskan. kemudian nk kemas semua periuk kuali. dah jadi mcm ni, takdek ape pulak nk dimakan..
hmm nmpknya kena ajak cikabg makan kt kedai la.

barang2 ni, akan kubiarkan je dlm beg. abg, sila cari sendiri baju, kain pelekat, sependa etc kt dlm beg ok..hihihi

1 words from u:

auni said...

eee kalau aku jadi ko lah liza, hangin nya lah kan.penat2 kemas tetiba tak jadi. at least bagitau lah awal2.hiii gila sabar ko.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®