Seluar baru

ahaks..tu pon nk citer.

Sekian lama carik seluar kain mcmni. It is actually seluar tp besarrrrr punya bila pakai nmpk mcm kain. Rasanya org panggil seluar Palazo.

Malam td tujuan pi Giant nk belikan buku bacaan Hannah. Sambil lalu kt kedai kedai menuju ke entrance Giant KD ni..mata sgt la tertarik dengan tudung di dlm kedai Pearl Haya. Gadis penjual senyum je dari dalam. Berlalu ke kedai sebelah yg jual blouse skirt dan sebagainya..mcm biasa kepala ni dok tertoleh memerhati isi dalam kedai. Gadis didalam senyum dan buka pintu. "Meh la masuk..tengok tengok.."

Hah org berbudi kita berbahasa. Masuklah kami berdua. Saya dan Hilda. Untungnya org berniaga yg ramah tamah. Dari nk tengok tengok je terus jadi beli. Kalau dlm wristlet ada seratus dua..mmg dh beli 2 helai lain kaler. Nak buat cemana..ptg abes keje td dh singgah Scholl dan Guardian..abes dh duit kt sana.

Cantik tak seluar saya. hehehe.
I LOVE IT :-)

Published with Blogger-droid v2.0.8

10 words from u:

Kesuma Angsana said...

wa mcm kain aje ye

MAMASUE said...

tantek sgt2 =)...hasben mamasue tak brkenan klu mamasue yg pki...sbb katenya mamasue akan nmpk lebih katek =( tp mommalydzar pakai mmg tantek...=)

lydzar said...

@Kesuma Angsana haah mcm kain..selesa je pakai :)

lydzar said...

@MAMASUE mamasue pun ada beli ek? mamasue kena style lain la kot..kena ikut kata suami hehehe

adianiez AIDA said...

Aduuuhai :-) aida lom start shopping baju2 baru lg ni after bersalin... palazo lom pernah pakai, will try! :-)

kemma said...

akk pon ada palazo cmni tp lycra..lydzar nye ni cotton ke?

lydzar said...

@adianiez AIDA best juga pakai palazo ni tau..rasa elegen. boleh ? haha

lydzar said...

@kemma yg ni kain macam seluar slack pegi opis tu kak. taktau la saya dia cotton ke apa..tp bukan lycra la

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

cantik..cantik,
blom ada lg koleksi palazo,
nk gak mencuba...kalau org rendah mcm eija ni agak2nye sesuai ke pakai..huhu

Atia Adina said...

cantik2....nampak macam skirt labuh

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®