Langkawi attaction yang sempat disinggahi

Banyak sangat yg menarik tp cuma sempat ke sini:

Dataran Lang

Cable Car
Jambatan gantung

Duck Tour
Gamat Nusantara

Kolam air panas

Laksa power nearby Airport
Jadi lah. Bawak askar ramai-ramai mmg limited edition sket la aktivitinya. Takka nak ajak dorang mandi manda kt Tasik Dayag Bunting kot kan. :D

Tapi kan, saya rasa agak upset dan frust tengok keadaan Dataran Lang dan juga Kolam Air Panas yang agak tak terurus keadaannya. Deretan kedai sekeliling Dataran Lang nampak kotor, jubin pecah sane pecah sini. Dulu, 5tahun lepas saya datang, keadaan Dataran Lang sangat happening. Meriah dengan aktiviti dan kedai-kedai. Mungkin maintenance tak dibuat dengan baik.

Kolam air panas pulak, cantik sebenarnya tempat ni, tapi penuh dgn lumut. Patutlah nampak suram aje. Orang datang singgah then balik. Cuma kawasan bilik-bilik jakuzi je yg nampak best sket.



4 words from u:

Hanis Azla said...

tempat cantik tapi tak berjaga mmg jadi kurang menarik sikit kan.. sayang sgt.. byk xtvt boleh buat kat langkawi tu kan.. seronok..

lydzar said...

@Hanis Azla tu la kak. sayang sangat kalau tarikan pelancong tak dijaga macam ni. mungkin mangsa keadaan politik kot huhuhuhuh

Iela Fazielah said...

akak pun lama xdtg langkawi..last pergi thn 2007 ms syafiqah umor sethn lebih

ieedaz @ mama_isha said...

naik duck tours tu bestkan..mesti HM's suke sangat.. :p

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®