Kasut

Blur blur blur..

Esok cuti. Seronoknya kalau dapat ukur keluasan mana-mana shopping complex.. kan? Dah lama tak jd juruukur macamnih. Huhu!

Cadang-cadang nk carik sandal cantik sebab dh sekian lama kaki ni tak sarung sandal ala wanita ayu. Hari-hari sarung 'memory cushion' tu je, sampai dh almost lunyai. Nak buat macam mana, sbb memang selesa, so itu lah satu-satunya alas kaki yang akan digunakan utk kemana-mana. Hatta pakai baju kurung pegi opis pon akan sarung dia jugak. Hmm tak berapa cantik dipandang tp selesa buat tuan punya kaki. Belasah aje lah.

Oklah, saya nk berfikir kejap nih. Hihi!

3 words from u:

Hanis Azla said...

semoga berjumpa dengan sandal wanita ayu yg berkenan di hati esok..

wan nurul hezrina said...

nurulpun ngah nak carik kasut kerjanie=)biasanya rupa tak penting sbb kaki yang pakai=)mmg nak selesalah..

MAMASUE said...

samalah dgn mamasue...mmg klu dah selesa 1-1 kasut tu,mmg smp lunyai lah pki

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®