Dah 4gigi

Tenggelam timbul minggu ni saya dan blog ni. Nak update tetiba rasa blur, terbiar tak update rasa mcm alahai kesiannya blog ku terbiar. So hari ni kasik up sket gambar anak bongsu dah mula ada gigi.


Dah enpat batang gigi dia sekarang. Start tumbuh agak lambat @11bulan plus. Tp sekali dia naik, baru 1tahun 2minggu, sudah ampat gigiku. Makin seronok la dia gigit keropok lekor liat dan mengekah batang saderi. hihi

Haaa, ni pulak acara nk pegi ikut mama hantar vitamin.Gegirl kena la pakai tudung kan, tp Hilda blom ada tudung sendiri lagi. Pinjam kakak Hannah punya.



Mula dipakaikan dia rimas. Tp bila Papa puji kata cantiknyaaaaaa..dia diam tak usik tudung sambil senyum2 hepi. Hehe.

OK tu je. Mama busy sket ni :)


3 words from u:

*azni* said...

gigi arnab sudah keluar..hihihi..sejuk hati tengok anak dara lydzar pakai tudung.. ;)

zurayusoff said...

hai salam kenal
comeyy2 anak u
anak u lambat tumbuh gigi?
anak i lagi lambat...hahahha
dah 1 tahun 2 bulan baru ada 1 gigi
adoi laaa...

Atia Adina said...

saya dapat bayangkan macam mana muka dia tersenyum malu & hepi bila dipuji....heheheh...adam pun cam tu...seronok tgk muka dia

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®