Layan gambar : Lebaran 2012

Penyakit blur sudah mai.

Banyak nk type, tp tak tau mana nk mula. So layan ajelah dulu gambar family HM beraya kt luar rumah ni..hehe

Saja2 pose kt luar sbb kamera kami perlukan pencahayaan yg terang baru lah gambar tak GEGAQQ!

Saya plg suka gambar no 2...hahahah bajet comel laki bini berdua ni kan.

Salam Aidilfitri sekali lagi utk semua dari kami.

Ada sesapa nk dtg raya kt rumah? Jemputla datang, tapi calling2 dulu ye...






10 words from u:

Hanis Azla said...

mmg sweet sangat lydzar & family.. suka sgt tgk gambar2 tu.

amirah said...

lawa la tudung lydzar..shawl kan..selamat hari raya..kakak pakai tudung..sweet je..huhu

Iela Fazielah said...

kiut betul gmbar korang..akak gak gambar blur2...nnt nak snap gmbar lg la

lydzar said...

@Hanis Azla hihihi sweet mcm gula gula...anak2 mmg suka makan gula gula, berjangkitlah sweetnya kot :P

lydzar said...

@amirah haah shawl seploh hengget je ami. berkali2 bukak pakai shawl ni nk gayakan sebab leher baju tu agak lebar..adehh

lydzar said...

@Iela Fazielah sbb tu kami amek gambar kt luar kak ilah, sbb kalau amek dalam umah mg blur gak. kamera lama sensitif kt pergerakan tangan..

fini zaini said...

sapa yg amik kn gambaq ni smua...

lydzar said...

@fini zaini biras yg tolong amek..kitorang gilir2 jd kameraman :)

- dieyana - said...

salam kenal, salam lebaran.... gambar no.2 tu, dieyana pun suka..comel laki bini..^_^

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

ceria..kaler oren 1 family :)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®