Layan Gambar jer

dah lama sangat tak amek gambar both myluvlykids nih coz bateri kamera dh abes. aku tak leh handle betul hidup tanpa kamera ni. sbb terasa asek terlepas moment indah dalam hidup.

semalam, aku terlupa nk beli bateri dan aku dh balik dari beli breakfast kt kedai di seberang jalan tu..sanggup aku patah balik ke kedai semata-mata utk membeli bateri. hehe! exercise dipagi hari gitu.



*anak-anak ucuk-acam baru bangun tido*

memang masam sgt bau dorang tapi time ni lah paling sedap nk digomol2 dan dicium2..

*watak utama kali ni adalah hero kegilaan ramai - Hadif*

*dan si kakak yang takmo ketinggalan*


*mama pon takmau ketinggalan juga!*

gambar ni aku snap-snap pagi semalam. ada lg yg aku nk upload. tp tunggu dulu lah..hiasan utk next entry pulak

1 words from u:

Syima ~Mama Kyra~ said...

Hadif dah besar..hensem boy ;)
xsbr nak bb boy plak laa.. :D

Saya dah htr email kat 2x kat lydzar@gmail.com..hehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®