Welcome Year 2010 - Happy New Year

ini adalah petang terakhir tahun 2009. esok dah masuk tahun baru.

seingat-ingat aku, sangat jarang aku set azam setiap kali tahun baru menjelang. haha macam tadek wawasan je aku ni. ntah, aku rasa mcm bukan kebiasaan aku la men-set azam bagai ni. takut gak end up, asek carry forward aje. walopon begitu, aku ada la buat short term target utk byk benda.

utk tahun 2009, target yg dh tercapai at the end of the year are :

1-dapat/deliver sorang baby kt Penang.
2-dapat fully breastfeed Hadif until now (semoga sampai 2tahun) dan sambung breastfeed hannah
3-dapat kerja walaupon bukan kt Penang, mungkin rezeki ku bukan disini

so tahun 2010, title SAHM akan transform pada title FTWH, satu jawatan yg aku penah pegang dulu. bezanya kali ni bersama 2 'beg besar'..harap-harap, aku dapat bekerja dgn cemerlang gemilang dan terbilang. 

ada beberapa benda aku nk buat tahun depan..ni kira mcm azam gak kot :P

1-nk soh HR potong gaji utk bayar PTPTN.
2-nk amek plan insurans utk hadif
3-nk buat kenduri aqiqah hadif
4-nk g dating ngn Abg, berdua je - anak2 kita anta taska la kejap, boleh tak bang :P

owh yer, update proses transfer Abg. para bos dh setuju dgn permohonan dia mintak pindah. alhamdulillah, dipermudahkan. but stil, dia kene setel keje-keje dia kt sini dulu. itu dah cukup menggembirakan aku sebab takyah PJJ lama sgt.



0 words from u:

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®