Diner di Palma Cafe @ SACC Mall

Saje jenjalan kt SACC Mall sabtu lepas.


Perut lapar, jomlah kita masuk kedai makan mana yg ada kt situ.


Asiari dah pernah masuk, Secret Recipe pon dah, Nandos takmo lah..so mama ajak dorang masuk Palma Cafe ni.. Nampak gambar nasik kerabu yang menyelerakan, tp tekak tak taknak makan nasik kerabu pon.






Time belek-belek menu, tetiba budak baju belang ni cakap:
"Mama, abang nk makan nasik kerabu yang ni" sambil tunjuk gambar nasik kerabu dalam menu.


Mama dengan papa dh tergamam. Mana pulak budak ni belajar nasik biru ni nasik kerabu. Sebabnya seingat-ingat kami, blom pernah bagi tau dia ini yg warna biru ni adalah nasik kerabu. Hihi. Mesti dia belajar somewhere else.


Tak banyak menu yang ada kt sini. (tak amek gambar menu). So yang kami pilih kt bawah ni jer la. Gambar makanan je, gambar minuman takdak. Air sirap dgn air cincau.


Big size cup - Mushroom soup RM9.90


Cukup 3 mangkuk kecik ni.


Chiken Chop RM18.00


Nasi Kukus Ayam Berempah RM9.90
Anak-anak takmau makan. Takde selera sebab masing-masing dilanda demam hari tu.




3 words from u:

amirah said...

nasi kukus? lama x makan...

BeRRy MuMMie said...

ermm...npak menarik...

Iela Fazielah said...

hmmm...sup tu nampak menarik...besar pulak tu...kalau budak berdua tu mkn..copom abis

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®