Kita adalah apa yang kita fikirkan. SAYA FIKIR SAYA BOLEH!

Haaaa..panjang gitu tajuknya pagi ni. Pagi nak ke tengahari dah la kan.

Ada unsur-unsur motivasi pulak tu. Hehe.

Apa yang saya fikirkan?
SAYA AKAN BERJAYA DLM SESI BF HILDA SAMPAI UMURNYA 2 TAHUN.

Dengan izin Allah, apa yang saya pikirkan akan menjadi nyata.

Saya declare disini supaya saya tak patah semangat, saya tidak malas untuk mengepam. saya sentiasa gembira dalam perjalanan penyusuan ni walaupon dah banyak cabaran demi cabaran saya tempuhi.

Sekian. :P


Published with Blogger-droid v1.7.4

12 words from u:

mommyNadia said...

Caiyyok Lydzar!!U can do it..InsyaAllah!!

ieedaz @ mama_isha said...

caiyok caiyok momma lydzar! :)

Atia Adina said...

semoga semangat ini tidak pudar......yakin boleh....hehehe

*azni* said...

insyaallah...yakin boleh!!org lain boleh buat takkan lydzar takleh..betul x?semoga dipermudahkan segalanya...

Hanis Azla said...

semoga berjaya lydzar.. akak support dengan doa.. insyaAllah..

Kesuma Angsana said...

gd luck sokong kamu 100%

Marya Yusof said...

As salam Lydzar,

Insya'ALLAH, Insya'ALLAH... Amin...

Set minda positif bg ibu menyusu adalah sgt baik! :)

Salam perkenalan Lydzar! :)

amirah said...

insyaAllah boleh...byk la tu sekali pam.. : P

Siti Rohaida said...

masih belum mengalami breasfeeding...harap-harap dapat la rezeki,,,amin

ummidaddy said...

ohh..su sgt perlukan kata2 semangat juga kala n tika ini...thks a lot...chaiyok utk liza n sume ibu2 di luar sana yg bf anak die.....

Eliss Mie said...

ya Allah, bagi laa kekuatan diriku jugak utk mengepam anak kedua nanti :p

Liza Razak said...

good luck sis!! semoga berjaya !!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®