Magnum Time!

Acara seminggu sekali, makan aiskrim berjemaah :)

Cara pertama adalah, sebaik je naik kereta request kt mama :"Mama, abang nak pegi sana" sambil tunjuk arah kanan menuju ke MyMydin.

Mood baik :OK JOM!
Mood malas : Ala takyah la..kita balik rumah terus lahh

Cara kedua, turun dari kereta terus masuk MyMydin. Hadif akan stay tune dulu kt rak gula-gula+mainan kt tepi entrance. Hannah cuba nk amek bakul walaupon sebenarnya tak perlu sebab mama cuma nk beli Nestle Bliss dan dorang nk beli aiskrim

Cara ketiga : Scan sampai habes peti ais krim, lalu membuat perbincangan untuk pilih aiskrim mana. Dan keputusan sepakat dibuat, capai aiskrim agak mahal sahaja hukhukhuk. Piliha tetap : Mini Cornetto dan Mini Magnum.  Ambil dengan restu mama, mama sila bayar.

Balik rumah sungguh happy, tak tolong mama bawak masuk beg masuk rumah dh request nak makan aiskrim.

Finally, MAGNUM time!!

my HM.
Sedappppp mama!
Mama takleh share ngn adik tau!

Fuuuhhh nikmat!

7 words from u:

amirah said...

amboih si kecik tu pon sama jugak menikmati ye..hik hik

LiYa HaNiF :: said...

qalesya ibu selalu belikan mini cornetto...

salam kenal n i follo ..

Hanis Azla said...

sedapnya.. klu akak pun dapat aiskrim, lupa brg2 lain tu semua.. he..he..

Iela Fazielah said...

magnum tu.... kalau kak ila ais krim jenama king je yg 99sen tu..haha...anak akak xleh mkn eskim..nnt batuk..huh

eMMe said...

kalo pregnant makan ais tak elok kan Sis? ce nasihat skit kat ibu mengandung ni, hahaha.. lately suke sgt telan ais, grrrr....

MAMASUE said...

kebetulan mamasue pun minggu ni dok layan kakak dhiya nye tekak nak aiskrim tiap2 ari.mamasue tak kuat sgt aiskrim ni...so belikan utk dhiya je lah...tp bukan magnum...aiskrim yang tak sampai pun rm2...haha..upah sbb baca buku...

ieedaz @ mama_isha said...

ermmm sedap nyer! ida pun slalu gak beli yg mini2 ni...senang utk isha mkn..:)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®