Team K3S di Majlis Ilmu

Team menggali ilmu dalam kelas serba pink. Suami dan anak-anak diangkut bersama. Memang macam ni lah kelas ilmu Shaklee kami. Keluarga main peranan paling penting, jadi walau dimana mama berada, keluarga juga masih utama. Diangkut semua ikut bersama. Hehe

Memang suasana agak bising dan meriah, tp as long as anak2 dan suami ada disekeliling, hati mama dh tenang nk mengutip ilmu dan berguru. :)


Cikgu with ker kids, anak murid also with their kids

Spot where I am?

Master Hadha and Master Lydzar : Boleh gitu?? Hehe
Ramai yang join kali ni. Alhamdulillah



6 words from u:

Kesuma Angsana said...

seronok nyer pelagi klu leh angkut satu family semua pg!

Hanis Azla said...

lg concentrate nak menuntu ilmu bila ahli keluarga semua ada di depan mata kan lydzar..

Mummy Iswatie said...

rugi nyer x dpt join coz mr hubby outstation

ieedaz @ mama_isha said...

menarik nye majlis ilmu camni..semua family leh join skali.. :)

Eliss Mie said...

mommy lyna bawak askar sorang jer ke?
menarik mcm ni majlis ilmunya :)

fini zaini said...

lps amik report card hana dtg sini plak ek?ehehhehehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®