BZ??

haha ! Ketawa dulu lah..sempena hari isnin yg indah.

Tajuk atas tu..propa ke? tak la, for the 1st time ever aku agak bz sedari pagi. Sebab, ITmate aku - hasrul dan zul outstation.Pi Lumut. Maka kerja mereka telah terhandover pada aku laa..Nervous jugak nk kena tinggal sorang handle kt opis ni. Dah la tak handal. Tak terror. Bab printer, IP lari lari (off setting) paling selalu jadi kt sini. Blom lagi bab internet slow, intermittent connection.masak aku..Huhu..hai la wish me luck :P

Kt opis kena tinggal sorang, kt umah pon sama. Abg pegi Langkawi semalam. UiTM meeting trip. Jeles aku ok. Sepanjang bergelar staf Uitm ni dia dh berkali-kali menjejak bumi Langkawi. Tak bawak aku pon. Mencik! Aritu time dia sampaikan news dia nk pegi Langkawi, aku ngn spontan berdialog,

"oklah, next time, papa jaga anak-anak. Mama pulak nk pegi trip. Tak aci betul. Asek dia je yg pegi makan angin.. "  
makan angin la sebab meeting dia sekejap je, tp berjalan yg lebih.

Terkedu kot suami terchenta aku tu. Kompom tunggang tebalik umah kalo dia tinggal ngn anak-anak je. Alangkan aku nk kena p keje Sabtu-Ahad (Mac lepas) pon dia dh siap-siap ajak balik umah mak dia. Kat sana, nenek la yg jaga, bapak budak boleh tido.


Gambar model bersama hasil tangkapan mama hari jumaat lepas. Beria-ia dia kata salah satu kasut tu dia punya.


Adik pon tak mo kalah. Dia cop yg ni. Abes tu, dedua anak mama dh amek, mama nk pakai ape??

So hari sabtu, serbu Ikano sangat lambat. Dah pukul 9 baru sampai. Tengahari pegi kenduri adik pada kawan papa (dekwan) lagi dkt Wisma Sejarah. Otw balik singgah pulak jualan kt Subang Airport (tak best pon)..lepas tu hujan sangat lebat, jadi kami pulang ke rumah dulu. Lepas magrib baru pegi Ikano.


Dah tak byk design yg tinggal. Maklumla dah malam, dah nk tutup kedai dah pon. Apa yg ada jer la. RM35 per pair. Nnt kita beli aksesori sket kasik nmpak meriah. Mama dan papa, takdek berkenan ape-ape pon. actually tak sempat nk membelek. Masa tak cukup.




2 words from u:

Kancilbiru said...

takpa, suruh ja si papa beli coklat ngan pinggan mangkuk banyak2 hahhaa...

Unknown said...

dia beli coklat ja..pinggan mangkuk takdak pon..

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®