Hilda kt opis mama

Temankan mama kejap. Eh ke mama yang temankan dia? Budak demam ni, tak sampai hati plak nk tinggalkan kt taska lagi hari ni, so angkut sama-sama ke opis.

Dari sampai tadi sampai la ni, dia tak tidur lagi.

Muka masam je walaupon ramai yg menegur dan say hai hai kt dia. Sombong sket anak mama hari ni.





11 words from u:

amirah said...

tolong mama buat keje ek..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

cian tol budak demam niii

cheqna said...

at least ada depan mata kan???
tak de mood nak balas tguran kawan2 mama tu..almaklumlah demam=)

lydzar said...

@amirah seb baik hari ni mama takdek keje sgt :D boleh la peluk dia aje

lydzar said...

@rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ harap sgt dia cepat baik. sebab tiada senyuman tawa bila demam. sedih je tengok

lydzar said...

@cheqna betul. bila ada depan mata mcm ni tenang sket. bestnya kalau g opis boleh bawak anak selalu :D

Hanis Azla said...

tgh demam mmglah bad mood kan hilda.. tentu senang hati lydzar bila anak ada kat depan mata.. takdelah nak risau sgt..

Iela Fazielah said...

comelnyer legging dia....

Atia Adina said...

sian dia demam...moga cepat sihat

wan nurul hezrina said...

bolehlah jadik assistant nnt..hikhik

ayu said...

wahhhhhhh..bagusnya hilda ye

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®