Si comel mama

Tak sah kalau tak masukkan gambar latest anak-anak dalam blog ni.

Ni gambar last week, at 11months plus. Amek gambar budak terlebih manja ni kt luar kedai buku kt Giant Kota Damansara. Maklumla troli takleh bawak masuk kedai. Papa tengah pilihkan buku untuk kakak dan abang budak manja ni.
Budak manja tumpang baca buku kakak ngn abang je sudah.

Cheeky belum ada gigi.

Bulat mama selalu panggil gemok

Manis senyuman anak mama ni

Jom panjat keluar dari toli ni!



10 words from u:

ieedaz @ mama_isha said...

hilda dah nak masuk setahun dah kan.. moga membesar dengan sehat yer hilda!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alaa demok2 nya dia :) cheeky btol..geram nak geget. bila dpt jumpa yer..

amirah said...

hilda takdek gigi lagi ek lydzar..orang kata cepat jalan ek..bam bam je hilda..aritu cikgu kata dah susut je bdn dia.. : )

lydzar said...

@ieedaz @ mama_isha haah aunty ieedaz, dh nk setahun. dh nk besarrr!!

Iela Fazielah said...

dah besar dia rupa mcm kakak dia..cuma org kata versi hannah debob....hehe

lydzar said...

@e.l.i.s.s.m.i.e owhhh no jgn gigit saya..nnt sakit pipi saya hehe

lydzar said...

@amirah blom ada lagi ami. jalan cepat pon tak tau la..hahaha.

badan dia dh naik semula after demam aritu. semua pon dia balun makan..badan jenis cepat naik, cepat susut

Hanis Azla said...

mmg sangat comellah hilda ni.. senyumannya tu buat org geram nak cium pipi dia yg bulat tu..

*azni* said...

comel la hilda ni..takpe lmbt tumbuh gigi..lmbt rosak sikit..

MAMASUE said...

comel gila ok!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®