HM HM dan HM

Dah besar pon dorang ni sekarang. How time flies..


Kakak teringin sungguh nk dukung adik kecik dia, tapi selalu ditegah.
Abang yang suka tolong mama suka juga cari gaduh dengan kakak dan nangis-nangis bila kalah cari mama nak mengadu.
Adik pulak masih suka buli mama tak kasik mandi puas-puas. Hihi. Taktik tak lain tak bukan nangis depan pintu toilet.

Ohhh my HMs.

hehe short entry dari saya. 




9 words from u:

*azni* said...

harta2 yang tidak ternilai harganye ni... ;)

ayu said...

comeynya tiga beranak ni..

Hanis Azla said...

so comel HM tu semua.. sekejap aje dah besar kan.. Alhamdulillah..

ieedaz @ mama_isha said...

seronok nye tengok pic ni..sangat-sangat comel!

zaidah said...

alala....comelnyer diorang nie.....ada hati lagi tu nak angkat adik....

Iela Fazielah said...

mereka membesar rapat2kan... tp mmg seronok layan kerenah diaorg

amirah said...

cuteness..!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syoknya dah 3...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

eeheheh ni rasa nakberanak lagini..~lalalalaa

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®