Happy 3rd Birthday MuhammadHadif Mifzal!

Hari ni, Jumaat 18 May 2012 :
Anak bujang saya semakin besar, dan hari ni umurnya dh cecah 3tahun. Alhamdulillah, syukur dan terima kasih ALLAH, saya masih berkesempatan membesarkan anak saya ini. Dan terima kasih juga ya ALLAH kerana mengurniakan kesihatan yang baik pada Hadif sehingga kini.

Pagi tadi :

"Mama beli la kek untuk abang"
"OK balik nanti kita pegi beli ye"
Kakak sampuk "Tapi kalau malam sekolah dah tutup la mama"
"Owhh abang, nk bawak kek pegi sekolah ke?
"Haah abang nk bawak kek pegi sekolah"
"OK takpa, hari Isnin nanti kita bawak pegi sekolah. hari ni abang bawak je buku Upin Ipin tu, bagi kat Abdul Wafiq, Iman, Sara, Afiq...hmmm semua kawan kelas abang la"
"OK"

Plan esok nak bawak birthday boy pegi main-main kt Kizsports & Gym. Setiap kali ke Empire Subang, dorang cuma tengok dari luar je sementara tunggu mama beli stok vitamin  kt opis Shaklee. So esok, takyah tengok kt luar dah, kita masuk kt dalam k. Mesti enjoy!









5 words from u:

Eliss Mie said...

wah, mesti sakan seronok diorang esok :)happy bday hadif :)semoga jd anak yang soleh :)

MAMASUE said...

happy birthday hadif...

kakak dhiya pun dok tgk je...mamasue bt tak layan je...=)

Iela Fazielah said...

hepi bday to hadif...moga jd anak yg soleh, pintar dan kut..amin..

sharina said...

happy bday hnsem boy!! oomama nak bwk hadif ke situ ye..bestnye...

nanti jgn lupa bawak socks tau.. tak silap nak main dlm tu kna pakai socks...terbaca kat jemputan bday anak kwn opis haritu.. hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Happy 3rd Bday Hadif
Moga terus mmbesar sbg anak yg sihat, cergas dan cerdik serta menjadi anak yg soleh..AMIN.

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®