Hilda baby-sitting her baby

Dan pandai dah cik Hilda ni main pondok-pondok ngn baby dia. Baby bogel tengah lapar, dia amek susu yang sepatutnya dia minum, bagi kt baby dia. Baik kan Hilda ni,..Grrrrrrr!!!

Baby tak reti hisap, dia tonyoh-tonyoh teat botol dalam mulut baby yang memang terbuka sket. Lepas tu meleleh ke lantai. Sayu hati mama tengok. Baby tak reti latching ye :D

Ok baby dh takmo minum.
Hilda kata : "Tak mo minum, sudah..." sambil meriba dan tepuk-tepuk baby suruh tidur, mata tengok tv. Alahai gaya sapa lah agaknya tu :P


Tips : Selalunya saya takkan biarkan Hilda abuse susu perahan tu macamtu. Sayang ooooo!!!
Saya akan bancuh milo suam, masukkan EBM tak abes tu, dan berikan pada Hadif. Hehehe! Maknanya Hadif masih breastfeed. Kihkihkih!

3 words from u:

amirah said...

hehe..pandainya hilda!ahmad dulu pun camtu.bagi turtle dia minum. abis kotor mulut turtle tu dgn milo la, ribena la.aritu peti ais x tutup rapat punyala bnyk ebm yg cair.husbnd amik ebm cair tu wat sirap bandung bg kat ahmad.dia wat muka geli..haha..maklumla tekak org tua dah..

ieedaz @ mama_isha said...

ala tomey nye cik hilda kite nih...mesti tiru gaya mama dier la tuh! :p

:: Mrs.Eady :: said...

hehehe..cute jek!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®