Cake in cup

Saya memang suka makan kek, buat tak reti tapi makan memang terror.

Dah 2-3hari last week, kengkawan asek tayang gambar kek dalam cup di Facebook buat saya owhhh sunggu sangat terliur!! So daripada gambar yg salah sorang kawan pos tu, saya track no the baker. Dan saya pon terus la kontek the baker direct to the point :)

Kenal-kenal kejap, deal-deal lama sket..sebab memasing busy. PM ktFB tu bersambung-sambung dari hari Jumaat sampai ke Ahad dan last sekali close deal. Senang je kot deal ngn saya kan Elynn hihiihihi

Saya order 15cup. 5 untuk saya, 5 untuk Top Achiever business K3S saya ~downline saya la tu~, dan 5 lagi untuk cikgu-cikgu anak-anak saya. Share tau, jangan rebut-rebut. Hihihi

Elynn bagi mix 2 jenis kek je. So saya pilih rainbow cake dan carrot walnut cake. 

Saya cilok gambar dorang. Kek saya belum terusik lagi. Malam tadi tak sempat nak makan! Dah tu pegi opis lupa nak sambar satu. Dan sekarang dok teringat je kek dalam peti ais saya. hukhukhuk!!
Seb baik petang semalam saya sempat makan yg dalam packaging hijau tu. Its carrot walnut.

Sedap juga. Rasanya 1st time saya makan carrot cake. Saya tolak tepi krim cheese tu. Masam sket.




Kalau gambar ni tunjuk gambar kek sebenar, i mean lapisan-lapisan dia, sure lebih tempting kan?

heheh..kalau dh ada yg start terliur tu, dan yang memang tak reti baking macam saya..pegi la kontek Elynn.. kalau yg memang pandai, g masuk dapur dan buat sendirikkk!! Hehhe

2 words from u:

Izwa Kamaruddin said...

fuuhh...~

amirah said...

sama la. setakat ni makan kek adalah kepakaran..hehe..aah la lydzar. skrng ni trend kan..cake in jar la..ada satu skrng ni coklat ke apa..nampak cam ya Allah sedapnyaaaa

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®