Congrates team Harimau!!

Salam..

Mood nk berblog mmg ada merudum skg ni. Asal bukak je dashbord, terus blur. Asal blur, bukak Facebook hihi! Saya akui saya lebih banyak berFacebook skg ni. Seronok mengikuti discussion group-group yang saya join kt sana. Tapi bloghoping tetap saya jalankan walaupon hanya sekadar reader.

ApokonoehJang perasaan kureng melekat pada blog 2-3hari ni?

Saya nk bgtau, saya tengok bola sebelah mata je malam tadi walaupon saya tengok suami saya menonton penuh emosi. Maknanya sebelah mata saya tengok TV, sebelah mata lagi tengok suami kah?? Haha!

Apepon TAHNIAH diucapkan pada team Malaysia sebab dh jadi juara. Bergegar seluruh Apartment dgn jeritan para penyokong dari dalam rumah saya juga dari rumah jiran. Terkejut gak la saya yg dah tidur masa tu. Btw, saya rasa lagu Harimau Malaysia yg saya dengar kt radio semalam agak catchy dan seronok didengar.

OK sekian. 




4 words from u:

amirah said...

tahniah harimau muda...!!

Mrs. Simplicity said...

mmg terbaik game malam tadi!

Anonymous said...

dua2 pun hebat..tp Malaysia lagi hebat sbb menang :D

Syima ~Mama Kyra~ said...

semangat 1 Msia..
samala aprt kami pun bergegar mlm td..pas msia mng, dam2 dum bunyi mercun ;)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®