Dulu dia duduk diam je baik-baik macam ni bila amek gambar.


Sekarang dia arahkan mama.

"Mama, Hannah lari pegi sane pastu mama amek gambar Hannah lari tau"



"Mama! Hannah lari kt sini boleh ke?? "

Mama "OK"

"Mama, Hannah nak lari kt sane semula"


"Mama, amek gambar Hannah sekarang mama!!! "


Menjelang malam:

"Mama, Hannah sakit kepala lah sebab tadi Hannah lari laju-laju. Nak tidur dulu lah"

Hihi Anak ohh anak..



7 words from u:

MAMASUE said...

suke betul mamasue tgk gambar hannah masa baby tu...rambutnya lebat betul...=D

lydzar said...

@MAMASUE rambut hannah ngn hadif time kecik mmg lebat. hilda je tak dpt bahagian rambut lebat tu hihi

Noli@Ibu Wafa said...

cepat je besar..x sbr nk tgk wafa besar jgk..hihi

Atia Adina said...

bdk2 ni makin besar makin cerdik....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

my nuha pulak nak amik gambar kita pulak skang :p

adianiez AIDA said...

ha ha tau pun penat. lenkali hannah jgn ler lari lari nak amik gambo. dok diam diam... hi hi...

anak aida pun skang da sibuk nak amik gambo kita plak. dia kata, gambo dia da byk ha ha...

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

ayu said...

alahai hannah...sweetnya dia...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®