Pegang-pegang tangan

Saya pon tak tau la apa yg bestnya pegang-pegang tangan nih pada dorang.

Kalau pasangan suami isteri, pegang-pegang tangan sebab nk manja-manja eratkan kasih sayang kan. ~saya saje exclude golongan pasangan kekasih sebab rasanya pasangan kekasih ler golongan yg selalu pegang-pegang tangan. Pasangan suami isteri dh jarang sket pegang tangan sbb tangan masing-masing penuh pegang anak-anak :P ~

Cuba teka tangan sapa ni??


Bila tengok gambar lagi satu ni, dengan pantas semua jawab.


"Mama, Hadif nak pegang tangan baby boleh tak?"

Macam ni lah dorang sekarang. Hadif mesti nk pegang tangan Hilda waktu minum susu. Macamla tak kenyang kalau minum susu tak pegang tangan Hilda hehe. Tapi layankan ajelah kan. Bukan susah pon permintaan Hadif. Saje nk eratkan kasih sayang adik beradik kot. Itu teori saya. :)



10 words from u:

Amiizaa2001 said...

comel:)

amirah said...

hihihi..comel je..

Sidratul Muntaha said...

samalah dgn asakar 2 org tu
cuma bezanya..
time salah sorang nangis,salah sorang gigih memujuk.
sedangkan takde apepun...
huhuhuu...
tunggu depa 2 org ni kuat pedengki..
siaplah...
ahahha

Atia Adina said...

alahai comelnya.....

Hanis Azla said...

comelnya.. sweet @ lovong sgt.. sgt.. klu framekan sure cantik..

Kancilbiru said...

dia geram tangan hilda montel kot...ekeke

Ida_Iara said...

sama la mcm anak2 saya..si abangnye since adik lahir dulu, asal nk minum susu cari adiknye nak pegang tgn.klu tak dpt pgg tgn pegang kaki pun jadi jer..hehe.tgk gmbr tu terus teringt kat gmbr anak2 sy juga.sama laa..

mamasue said...

alahai comelnya...sayang betul kt adik dia...

mamasue said...

eh jap!!!hilda dah pegang botol sendirik????wowwww...impressive!

lydzar said...

@mamasue hilda pegang botol time sungguh2 nyotnyot susu je. bila dh agak kenyang dia lepas. so kita kena pegang juga if nk suruh dia habeskan

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®