Jaket

Saya rasa saya nak carik jaket yg riders/bikers selalu pakai tu la..

Siapa tahu ktmana nk beli dan range harganya berapa RM. Sudi-sudikan la mengkomen disini ok.

Thanks in advance for ur info.

7 words from u:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hubby me yang kulit alpinestars. biasa dlm 4 ratus tapi ms tu ada diskaun dalam 200 lebih ajer.

boleh tgk kat entry me yg ni cthnya :

http://www.elissmie.com/2010/08/siapa-dah-shopping-baju-raya.html

amirah said...

cer tgk2 kat kedai aksesori untuk bikers..kat kedai levi's ada gak rasanya..harga rasanya depends pd leather ataupun tak...agak mahal gak kalo leather..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

nak bg hadiah kat mr hubby ke..

alamak x tau la..sbb bkn kaki bikers..

wahida said...

katy Pertama byk nok..

ayu said...

nak naik motor plak ke lepas ni? wow!!
opss,...sori..tak dapat nak bantu sbb tak pakai gak..hehe

ummidaddy said...

wahh..sukenyer new appearance blog liza ni..sgt sonok ngk gambar2 family liza..hehe...kita pun duk tgh usha2 jaket camtu...rase rugged je...tapi tak tau kat mn nak beli..pkai jaket jeans ok jgak kot kalu nk ride

akuzle said...

ahkak pon nk komen even tatau mengenai subjek yg disebut...ahahah

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®