KRU - Tiga Kata

Almost everyday saya dengar lagu ni kat radio. Mula-mula buat tak heran..tp lama-lama jadi suka plak.

So saya nk dedicate lagu ni pada orang yang saya sayang.. ~jangan muntah kalau terasa saya tetiba jiwang pepagi ni hihihi~

Wo ai ni...i love you...
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo...aishiteru...
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut...

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta...

Wo ai ni...I love you...
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo...aishiteru...
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut...

Katakan cinta...cinta kamu
Katakan cinta...cinta
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Di takdirkan berpisah....

Dalam kesibukan...
Kita seringkali mula hilang kemesraaan
Dengan mereka disisi
Tak rasa bersyukur...
Tak rasa berbangga ...
Mempunyai bahu setia untuk kita bersandar
Pejamkan matamu
Lihat lah di hatiku
Semua kasih terhimpun..
Dibiarkan terkurung
Jadi keluarkan...
Sekarang luahkan....

Katakan cinta...cinta kamu
Katakan cinta...cinta
Aku cinta padamu...

Wo aini..i love you....



6 words from u:

AzMask said...

baru dengar lagu ni petang semalam..

Atia Adina said...

saya pun 2 3 hari ni jiwang....kat tempat keje duk ingat hubby...hahahaha...rasa rindu

amirah said...

ece ece ece...takpe, sesuai la jiwang2 camni.baru best.pstt..tu gambr tahun ni ke lydzar?

lydzar said...

@Atia Adina hehe tu la ada masa, rasa rindu je kan :D

lydzar said...

@amirah hihhii..haah ami, gambar photoraya tahun ni

lydzar said...

@amirah hihhii..haah ami, gambar photoraya tahun ni

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®