Cuti lagi

Gambar kawen saya dan suami yg tergantung di rumah. Dan kaitan gambar itu dgn saya adalah saya juga berada dirumah. Cuma tak tergantung saja lah. hihi

Hari ni saya amek my last Annual leave. huhu. Tinggal satu hari ni je tahun 2011. Since dh cuti hari ni maka tiada lah leave bring forward ke tahun 2012. Saya mmg mcmni, sokmo la fully utilize cuti saya since dh kawen dan beranak pinak. Standard la utk kaum ibu. Most of the leave adalah Emergency leave masa anak anak tak sihat.

Mama cuti but HMs masih kena pegi sekolah sbb mama ada byk hal nk pegi setelkan :-)

Published with Blogger-droid v1.7.4

7 words from u:

Mek Rose said...

oo ingatkan budak2 tu ade ngan lydzar layan tido..ehehe bes ek if dpt tido lama2 nak2 lagi time cuti..selamat coti2 n perabih coti huhuhuh

Iela Fazielah said...

xpe... selagi leh cuti..kalau gomen syg nak abiskan sbb nak antar kat cuti faedah gantian... kak ila br kumpul 40hari...nak cr lg 90 hari ni...

Madam iEeDaZ said...

syoknyer cuti lagi!!! :p

amirah said...

amie punya cuti ada 3 hari ni..tp nak kena reserve untuk check up la pulak..

zaidah said...

samalah kita lydzar...bercuti...

p/s dah lama tak ke mari tengok header baru...sungguh cantik....

Hanis Azla said...

biasalah ibu2 ni kan.. cuti mmg fully utilized.. akak bila anak dah besar2 sikit ni ingat tak byk ambil cuti tp banyak hal juga nak uruskan hal sekolah.. terpaksalah ambil cuti juga.. selamat bercuti ye lydzar..

Eliss said...

eliss punya 12 hari lagi. nak ker? hehehehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®