Perfume baru Avon

Jalan-jalan Giant ingatkan nak ushar sandal. Sekali lekat pulak kt booth Avon kt tengah-tengah tu. Singgah la kejap tengok apa yang best.

Tersangkut pulak kt perfume sebab perfume murahan saya yg lama dh tinggal paras permukaan botol je. Spray 2-3 jenis, tp tak tau nak pilih yang mana. Last-last panggil Yun tolong advise. So belilah yang ni atas khidmat nasihat pengguna perfume Avon dizaman dulu kala. Thanks Yun!


Tak sangka perfume Avon dh murah skg. Sebotol ni RM23.30

Kakak ejen Avon ni suruh sign up member for free. No harm to my purse, so sign up ajela. Dapat jugak starter kit bisnes Avon nih :)

Jap lagi nk jamu mata tengok apa lagi yang best. Ngeh ngeh!!



Published with Blogger-droid v1.7.4

6 words from u:

Hanis Azla said...

yg penting baunya best kan lydzar.. layan katalog avon pun best juga..

Ladysirna said...

zaman muda muda dulu saya selalu beli avon punya perfume, dah lama x pakai, bolehla nk pakai balik, rindu pulak;)

Sharinginfoz said...

mesti bau sangat wangi kan???

nieda said...

zaman blajar kt sek men dulu dgn u rajinlah beli brg avon

akuzle ayu said...

mmg Avon the best 4 perfume!!

Sky Before Pinky said...

soft musk vanila ni..kuat bau dia..yang suka bau manis of cz pilih..ehehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®