Dia semakin bijak berkata-kata

Situasi 1 :
Lepas dia dimarah, sambil duduk tepi sofa atau sebalik pintu. Muka tunduk kelantai dan bersuara sayu
Kata-kata dia : "Tak baik marah orang .. "

Situasi 2 :
Mama panggil masuk bilik dan suruh tidur sambil pesan esok kena bangun awal.
Kata-kata dia : "Kakak, jom tidur, nanti mama bising..."

Situasi 3:
Sambil pegang kepala dia.
Kata kata dia : "Abang dah tak botak kan mama??... "


Anak bujang mama makin petah bercakap.. Suara halus tak macho langsung. mama suka ajuk ke'halus'an suara dia tapi mama tetap sayang dia banyak banyak. 

5 words from u:

MAMASUE said...

tergelak sorg2 mamasue baca situasi no 2 tu...hahahahaha....

lydzar said...

@MAMASUE situasi kedua tu jugak la, papa HMs suka nk ajuk!!! huhuhuhu

wahida said...

suka kan bila anak petah bercakap mcm ni...nampak bijak sgt!!

Kancilbiru said...

dah hensem dia sekarang...hehe

Atia Adina said...

sama macam atia....buat org tergelak jer ngan kata2 dia

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®