Euphoria Shaklee Beginner Class

Alhamdulillah. Dah setel satu program pembakar semangat penambah ilmu saya dlm bisnes Shaklee.

Modul yg lengkap, Input yg jelas, dan penyampaian yg bersahaja dari pihak penganjur. Seronok dan bersyukur kerana terbuka pintu hati saya utk attend despite of beberapa plan yg tak menepati target. Takpe lah.

Mostly yg hadir adalah kaum ibu yg mahu mengubah nasib diri sendiri, tak kurang juga para suami yg memberi sokongan penuh, dibakar lg dgn kehadiran anak anak kecil perangsang jiwa ibu utk lebih maju. Agak riuh rendah dgn suara anak anak tp itu bukan penghalang utk semua fokus pada sesi 'coaching' yg diberikan.

Insya allah saya akan cuba aplikasikan semua ilmu yg telah diperturunkan. Doakan saya berjaya memajukan bisnes yg saya terajui ini.

Ada yg berminat tak nk join saya. Mencari pendapatan sampingan tanpa perlu kerap keluar mencari prospek, tanpa perlu meninggalkan anak anak. Hanya bekerja dari depan laptop or PC. Tapi nk hidup senang depan laptop, bukan dgn cara main game, dan syok syok baca blog gosip tau. Kalau mcmtu, dari mana pulak duit nk datang :-)

Just drop me an email lydzar@gmail.com atau PM di Facebook saya Lydzar Rusman.


Published with Blogger-droid v1.7.4

3 words from u:

zaidah said...

sharing is caring....cayalah lah lydzar....teruskan usaha...

Iela Fazielah said...

rajinnyer... semoga berjaya...

akuzle ayu said...

ader ker biznez bole berjaya tanpa usaha? chaiyok2, liza!!

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®