The HMs santai

Petang petang layan keropok ikan sira pedas kecuali cik Hilda layan rice baby bite sambil temankan mama yg rasa kesian sgt dekat Azmi, bengang betul dekat Melly dan kagum dgn kesabaran Kamadhia. Tak kurang juga melting melting tengok si maskulin Zikir. Rafee? Alhamdulillah terbuka pintu hatinya kembali ke jalan yg lurus. Kesian mak Melly kan?

Mama mmg suka cerita melayu. Takpela kalo ada yg tak suka tengok anggap cerita melayu ni sekadar drama. Huhu mmg la drama je cik abg oii. Sekadar nk relax relax sebelum bz semula dimalam hari. Slot yang ni je pon dapat layan sejak dari zaman peknenkan hannah dulu. Mama mmg malas nk tgk Buletin Utama, lagi lagi siri Terowong tu. Takut ahh¡

Oklah tu je nk taip. Petang ni santai cara lain sbb Tentang Dhia tak bersiaran dihari Jumaat.

Lunch time nnt nk pegi carik legging untuk Hannah si rama-rama.

Owhh Promosi Disember Kedai Triple S dah pon diwarwarkan. Sape nk tau, pm je saya. Send email ke lydzar@gmail.com dgn subject Promosi Disember ye. Ahaaa bulan ni bulan berawet muda pulak!

Published with Blogger-droid v1.7.4

4 words from u:

Kancilbiru said...

kemain 3 beradik ni...hehehe

niza pun sama la, sekadar tgk drama untuk relaks kat diri lepas keja pastu malam nak sambung keja itu ini plak..

tapi drama tu mmg buat org emo la..hahaha

Hanis Azla said...

selalu geram dengan melly tu.. he..he.. akak tgk time sempat aje..

ieda said...

amboi2 3 beradik santai comeii je :)

Sharinginfoz said...

sedap gak keropok ni...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®