Virus Blur

Saya rasa memang minggu ni saya agak blur bila menatap Dashboard ni. Asal hadap terus blur, asal blur hadap Dashboard. Apo kono eh jangg!! Huhu!

Padahal sepatutnya memang ada benda saya nk coretkan kt sini utk tatapan dan kenangan.

1- Cerita jumpa Nutritionist sabtu lepas.
2- Cerita makan steamboat kt Kelip-kelip.
3- Cerita Hilda dh goodgirl tak nangis meraung melalak time mama buat kerja.
4- Cerita pening kepala carik baju diner company.

Hehehe!



6 words from u:

Kancilbiru said...

haha...kadang2 niza pun jadi gak camtu..

Iela Fazielah said...

dinner company???? en zul pergi ke tak ek????

lydzar said...

@Kancilbiru tak best kan bila kena jangkit virus ni hahaha

lydzar said...

@Iela Fazielah dia tak citer kat akak ke diner pbjv 30hb ni?

ieedaz @ mama_isha said...

blur eh.. kena cari ubat ni..cuba minta ubat dgn orang dalam bilik kaca depan liza tu..confirm ilang blur tu..hihiks

amirah said...

agaknya bukan sebab blur la lydzar, sebab taktau yg mana nak citer dulu...hehe

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®