Masuk bakul angkat sendiri

Lagi kisah having fun with my dotter.


"Redha itu ikhlas, Pasrah itu menyerah.."
Tu la kot kata hati cik Hilda hari tu. Hihi!



Ada apa dalam bakul??

Ada mata yang menawan :)

Ada senyuman yang manis juga :)

Owh rupanya ada Hilda dalam bakul!!!!

7 words from u:

Atia Adina said...

budak ni macam2 kan akal dia....anak saya yang dua beradik tu pun suka gak main macam ni

amirah said...

hihihi..comel!!

eMMe said...

hilda comey, come to aunty, muahs~

Munnafendy said...

amboiii pndai dia realisasikan peribahasa tu eh =)

zaidah said...

comelnyer dia dalam bakul...adam yang dah besar pun suka masukkan diri dalam bakul...

Hanis Azla said...

ya Allah lydzar... sweet bangat gambar2 hilda tu.. nasiblah anak org.. klu anak sendiri dah kena gigit2 dah pipi dia yg gebus tu.. he..he..

MAMASUE said...

hahahahaha....tak nak komen...nak gelak ja...hehehehe...

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®