My Super-Men

Hari ni nk tepek gambar my super-heroes are my SUPER-MEN plak. Uppss seb baik dorang tak pakai costume!




Hehe sempat lagi bagi senyuman kt mama.

Dah siap tolak kereta yg double-park belakang Alza kami, SuperMen pakai baju bola ni pon masuk kereta.
Bila tanya Abang penat tak? "Penat la" jawab dia.

Haha macam iyer sangat la dia yg tolak. Padahal konpom kudrat Papa yg gerakkan kereta tu.



12 words from u:

Hanis Azla said...

superman kecik.. surelah penat... he..he..

ayu said...

Hensem la superman kecik ni..hehe

Atia Adina said...

wow...bagus anak lelaki ni...boleh tolong papa

*azni* said...

hehe..mcm dia lak yg tolak lebih2..

lydzar said...

@Hanis Azla itu lah kak. suruh angkat plastik beli roti pon berat katanya. nmpk sgt orangnya kecik

lydzar said...

@ayu kalau dia pakai baju supermen, lagi hensem kot hhehehe..

lydzar said...

@Atia Adina boleh tolong berlakon hahahha

lydzar said...

@*azni* tu la, letihnya kan main lagi dia

Iela Fazielah said...

ala comelnyer hadif....menolak dgn penuh gaya model

amirah said...

terer la hadif..dah boleh tolong dukung adik hilda pasni..hihihi

wan nurul hezrina said...

bgusnya ada superhero

adianiez AIDA said...

ha ha comel hadif :) yg penting, ada la usaha dia skit menolak serba sedikit ekk... hi hi...


nota kaki : klik sini & jom join simple giveaway – hadiah voucher KFC yg best

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®