Saya yang alpa

Serius..
Saya mohon ampun dan maaf, kepada sesiapa sahaja, jika ada yang pernah tersinggung dengan penulisan saya. Saya tak pernah berniat utk menyakitkan hati sesiapa. Tak pernah terlintas utk saya mengguris perasaan sesiapa. Saya juga tak mahu orang membenci saya. Kerana saya tahu sakitnya perasaan benci itu.

Jika tanpa saya sedar, saya telah terkasar bahasa, menyinggung anda, saya mohon keampunan. Maafkan saya. Saya tak berniat begitu. Betul, saya tak pernah mahu bermusuh dgn sesiapa. Tersiksa rasanya bila tahu ada orang marahkan saya. Apapun, maafkan saya..maafkan saya jika selama ini saya alpa. Lebih-lebih lagi saya bukan lah seorang yang pandai memujuk. Pandai bermain kata. Pandai mengambil hati. Pasti anda takkan pernah rasa terpujuk.

Dan bagi sesiapa yang tak suka akan penulisan saya di blog saya ini sendiri, saya pohon agar anda silalah tinggalkan sahaja blog ini. Takperlulah berkunjung lagi. Saya bukan sesiapa pon dalam hidup anda. Jadi biarkan lah saya dengan dunia kecil saya ini.

Itu saja yang saya pohon. Dan akhir kata, maafkan saja saya yang pernah alpa.

Saya bukan sahaja alpa, tapi saya juga lapar disaat ini. ehehe!! OKbye!!

8 words from u:

amirah said...

eh, jd alpa sebab lapa tak? huhu..siapala nak marah2 tu?

ayu said...

kenapa ni lydzar..aduhai..sabar banyak2 ye..

AzMask said...

Maafmu ku terima... akak ok aje. Tak amik hati pun. Yelahkan kekadang kita menulis tanpa niat nak menyinggung sesiapa pun. Tak sangka pulak ada yang terasa hatikan..

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

mengapakah?
biasalah lydzar..susah nak puaskan hati semua org..blog kita, catatan kita, so suka hati la nak tulis apa kan..kalau tak suka, xyah baca! :)

mekchu said...

dah.. kalo tak suka nyah ko dari sini.....

akuzle said...

owh! apa kes eh?

Iela Fazielah said...

apsal lydzar? sabarye...

CuppyCakeMommy said...

cekidout our latest promotion of smart educational toys..

add us in FB at intelligent.toys@yahoo.com

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®