Anak-anak saya

Gambar disnap waktu Papa tengah isi minyak kt Petronas Subang Bestari. Sambil isi masa lapang, kita gurau senda dgn anak-anak lah..

Growing up lil girl.. bila tengok gambar ni, saya terasa mcm Hilda dh besar je. Padahal esok baru masuk 4 bulan umurnya :D

Kakak kecil nak riba adik yang nampak mcm lebih besar dari kakak. Tenggelam dah kakak hihi


Sesi manja dengan Kakak. Kakak skg ni memang boleh diharap utk tengok-tengokkan adik bila mama ada kerja/urusan sendiri kt rumah. Tolong pantau gitu..Tolong lagukan selawat dan tepuk montot adik suruh tidur. 

Yang ni pulak cara-cara seorang Abang bermain dan bergurau dengan adik. Tengok tu, cara dia kasar sket..Penah sekali dia letak kaki dia kt kepala adik. Hoih mama memang angin satu badan, tp si Abang senyum-senyum konon dia tak buat salah apa-apa.


Apepun, mama tau Abang sayang sangat kt adik.


Anak-anak yang buat hidup saya tak pernah sunyi. Meriah sangat suasana bila bersama.

10 words from u:

Iela Fazielah said...

bulat betul hilda ye... mmg kontra dgn kakak dia.... hadif pulak makin hensem dah skrg ni

amirah said...

lydzar, mmng nampak hilda mcm dh besar sgt..huhu..kasar kan cara abg syg adik, tp biasala, dh namanya hero kan..tp sukala nengok dorang ni, muka fotosetet..!!

Hanis Azla said...

comel betul anak2 lydzar.. geram aje tgk.. nnt bila dah besar tentu semuanya nmpk sebaya aje..

mamasue said...

mmg seronok bile ada baby...mamasue pun mmg cherish the moment...

Lizan said...

comel2nya la .. kejap lagi si hilda besar sikit, habis dia lanyak abang ngan kakaknya..

zaidah said...

chubbynyer pipi adik...geram macam nak cubit aje...

ayu said...

hidla makin besar makin comey la..

hadiff plak makin encem ^_^

hannah??? mesti la makin cantik kan..

seronoknya bila dikelilingi anak beranak kan..

lydzar said...

@Iela Fazielah haah, kalau compare hannah ngn hilda, mmg hannah jauh ketinggalan..

lydzar said...

@amirah ami, jiran saya pon cakap dorang muka fotostet hehehe

lydzar said...

@Hanis Azla mcm anak2 akak jugak la kn :)

 

MommaLydzar Logo

MommaLydzar Logo

Nuffnang Logo

Nuffnang Logo

Alkesah Kehidupanku ®